1. Який був задум, план проведеного заняття?
2. Які головні підстави вибору саме такого задуму уроку?
2.1. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі, тобто системі уроків?
2.2. Як він пов’язаний з попередніми, на що в них спирається?
2.3. Як він (урок) працює на подальші уроки, теми, розділи (у тому числі й інших предметів)?
2.4. Як були враховані при підготовці до уроку програмні вимоги, освітні стандарти, стратегія розвитку школи?
2.5. У чому бачиться специфіка, унікальність цього уроку, його особливе призначення?
2.6. Як і чому були вибрані форми заняття і тип уроку?
3. Які особливості учнів, класу були враховані при підготовці до уроку?
4. Які головні завдання вирішувалися на уроці і чому?
5. Чим обґрунтовується вибір структури і темпу проведення уроку?
6. Чим обґрунтовується конкретний хід уроку, характер взаємодії вчителя і учнів? Чому були вибрані саме такий зміст, методи, засоби, форми навчання?
7. Які умови (соціально – психологічні, навчально – матеріальні, гігієнічні, естетичні, темпоритмічні) були створені для проведення уроку і чому?
8. Чи були зміни (відхилення, удосконалення) в порівняні з даним планом в ході уроку, якщо – так, які, чому і до чого вони призвели?
9. Чи вдалось вирішити на необхідному або навіть оптимальному рівні поставлені завдання уроку і отримати відповідні ним результати освіти, уникнути при цьому перевантаження і перевтоми учнів, зберегти і розвинути продуктивну мотивацію навчання, настрій, самопочуття? Яка загальна самооцінка уроку?
10. Які причини успіхів і недоліків проведеного уроку? Які невикористані, резервні можливості? Що в цьому уроці слід було зробити інакше, по – іншому?
11. Які висновки з уроку необхідно зробити на майбутнє?
Немає коментарів:
Дописати коментар