28 серпня 2012 р.

Фізкультурні хвилинки під час уроків

Згідно з ученням І. М. Сеченова про активний відпочинок, працездатність людини відновлюється значно швидше, якщо процес збудження переключається на інші центри кори головного мозку. Відомо, що впродовж шкільного навчального дня поступово збільшується ступінь втоми дітей, знижується їх працездатність
. Першими ознаками зниження працездатності є неуважність, збільшення кількості помилок при виконанні завдань, ненавмисне порушення дисципліни (відволікання від навчальної роботи, розмови і т.д.). І це цілком закономірно і зрозуміло. Адже тривале сидіння за партою вимагає постійного статичного напруження м`язів спини, шиї, ніг, що призводить до їх втоми. У цьому випадку дитина починає мимоволі розслабляти втомлені м`язи. З`являється перекіс тулуба вліво або вправо. Учень лягає грудьми на парту або підставляє руки під підборіддя. Починає човгати ногами. Виконання вірно підібраних фізичних вправ упродовж декількох хвилин підвищує тонус м`язів, знімає втому дитини.
Таким чином, необхідність проведення фізкультурних хвилинок на загальноосвітніх уроках очевидна. Основне їх завдання – повернути втомленій дитині працездатність, увагу, зняти м`язове і розумове напруження, попередити порушення постави та деформацію будови тіла.

Немає коментарів:

Дописати коментар