29 березня 2013 р.

Повторюємо вивчене

1. Драмою-феєрією є твір… 2. Новела «Камінний хрест» В.Стефаника присвячена темі… 3. Будинком «з багатьма надбудовами і прибудовами» О.Білецький назвав твір… 4. Трагедія пророка – це основна тема твору… 5. Рядки «Я син народа, що вгору йде..» взято із твору І.Франка… 6. Імпресіонізм був започаткований у… 7. Експозиція, кульмінація, розв’язка – це… 8. Кому належать слова: «Ні, я жива!Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає.» 9. Яку присвяту має новела «Intermezzo»? 10. Де відбуваються події повісті «Кайдашева сім’я»? 11. «Пропаща сила» такою була перша назва роману… 12. Кульмінація новели «Камінний хрест» В.Стефаника – це… 13. «Гарна, як червона калина, довгообраза, повновида,з тонким носиком»- такий портретний опис у повісті «Кайдашева сім’я» має… 14. Фільм за повістю «Тіні забутих предків» зняв… 15. Основоположником експресіонізму в українській літературі вважають… 16. О.Кобилянська працювала у художньому напрямі… 17. Прізвище І.Карпенка-Карого … 18. Перша глава роману «Хіба ревуть воли як ясла повні?» має назву… 19. «Ліричною драмою» називають збірку І.Франка … 20. Перегукується із комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич» твір… 21. До покутської трійці входив.. 22. Матір Лесі Українки звали……, вона була…. 23. Нявки, щезлик, чугайстер – персонажі твору…. 24. Тема повісті «Земля» О.Кобилянської …..

Немає коментарів:

Дописати коментар